Skip links
خانه / سئو سایت دامپزشکی

VET WEBSITE SEO

سئو سایت دامپزشکی

چندان بود که صدر گوگل را خبر شود

تحقیقات نشان داده است که بیش از هشتاد درصد مراجعان، قبل از مراجعه به دامپزشک، در اینترنت جست‌وجو می‌کنند. این آمار بالا نشان‌دهندهٔ اهمیت سئو سایت دامپزشکی و همچنین حضور شما در صدر نتایج گوگل است زیراکه عموماً سایت‌های صفحهٔ اول گوگل بیشترین نرخ بازدید را دارند و حضور شما در بین این سایت‌ها، به معنای افزایش بازدید و مراجعه‌کننده است. با افزایش فرهنگ نگه‌داری از حیوانات خانگی و همچنین رشد فضاهای صنعتی دامپروری و… نیاز به دامپزشک متخصص و به‌روز،‌ بیش از گذشته در مردم احساس می‌شود. وب سایت همان نکته‌ای است که دامپزشک را همواره نزدیک به افرادی که سروکاری با حیوانات دارند نگه می‌دارد و خیالشان را آسوده می‌کند. بهترین خدمات دنیا نیاز به بهترین ارائه‌ها دارند. سئو وب‌سایت دامپزشکی شما عنصر سازندهٔ ارائهٔ مثبت خدمات شما است.

سئوی سایت‌های پزشکی (در هر تخصصی) به دلیل الگوریتم‌های حساس گوگل دربارهٔ فعالیت‌هایی بهداشتی و درمانی، امری تخصصی و متفاوت با دیگر انواع سئوها است و همچنین نیاز به دانش دقیق و تخصصی این حوزه دارد.

سئو سایت شرکت تجهیزات پزشکی

برای رشد کسب و کارتان نیاز به راهنمایی دارید ؟

What is Vet Seo

سئو سایت دامپزشکی چیست؟

بقراط پدر علم پزشکی است و سئو پدر علم بازاریابی پزشکی!

سئو سایت دامپزشکی (SEO) یعنی به‌کارگیری استراتژی‌های تخصصی و مرتبط به حرفهٔ دامپزشکی که به بهینه‌سازی و ارتقای رتبهٔ وب‌سایت شما در موتورهای جست‌وجو می‌انجامد. همچنین بدون پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی و به صورت طبیعی کاربر را به وب‌سایت شما هدایت و ترافیک مثبت ایجاد می‌کند. بازدید مخاطب از سایت، منجر به افزایش مراجع می‌شود و خدمات بهداشتی، درمانی و فعالیت‌های آموزشی شما را در باب نگه‌داری از حیوانات خانگی و … را به خوبی معرفی و عرضه می‌کند.

امروزه سئو سایت دامپزشکی علاوه‌بر درنظر گرفتن کلمه‌های کلیدی، لینک‌ها، کیفیت محتوا و رفتار کاربر را نیز از نظر می‌گذراند. ما برای همه‌چیز دربارهٔ سئو سایت دامپزشکی استراتژی حساب‌شده داریم!

داشتن وب‌سایت مهم است اما کافی نیست. توسعه‌ٔ وب‌سایت مخصوص دامپزشکان به اندازه‌ی راه‌اندازی آن مهم و نگه‌داری و به‌روز بودن آن یکی از اساسی‌ترین مراحل مدیکال مارکتینگ است.

سئو سایت روانپزشکی و روانشناسی

Benefits of Vet SEO

فواید سئو سایت دامپزشکی

جان تو جلوه‌گاه جمال آنگهی شود...

سئو سایت دندان‌پزشکی

۷۵ درصد نظرات مخاطبان دربارهٔ یک حرفه، قضاوتی است که دربارهٔ وب‌سایت آن‌ دارند! حالا در نظر بگیرید که یک وبسایت دامپزشکی خوب و اصولی دارید، تا وقتی که سایت شما به مخاطب عرضه نشود، داشتن و نداشتن آن هیچ فرقی باهم ندارند. لازمهٔ یک فعالیت اصولی در زمینهٔ دامپزشکی، ترکیبی از وبسایت و سئو دامپزشکی است که بهترین نتیجه‌ها را برای شما به وجود می‌آورد. برای این‌که در صدر گوگل خوش بدرخشید نیاز به یک برنامه‌ریزی و استراتژی دقیق و حساب‌شده دارید. سئو سایت دامپزشکی مزایای بی‌شماری مانند، افزایش مراجع، شهرت دامپزشک، ایجاد احساس اعتماد و قابلیت تبدیل شدن به رفرنس علمی را به شما می‌دهد. همچنین می‌تواند بخش فروش لوازم جانبی و غذاهای حیوانات را رونق ببخشد.

تعداد زیادی از افراد جامعه برای پیدا کردن یک دامپزشک خوب و حرفه‌ای دچار شک و تردید می‌شوند و انتخاب برایشان سخت است. با عرضهٔ درست خدمات و نشان دادن آن به مراجعان احتمالی، می‌توانید رضایت خاطر آن‌ها را به دست آورید و به انتخاب اول آن‌ها تبدیل شوید. وب‌سایت دامپزشکی آغاز مسیر طلایی همکاری ما و شما است. بهتر است به بهترین بودن عادت کنید! سئو سایت روانپزشکی چرا و جگونه؟ در ادامه خواهید خواند…

Veterinary Website SEO Services

سئو سایت دامپزشکی چه خدمتی برای دامپزشک انجام می‌دهد

رشد میزان مراجعه‌کننده

افزایش بازدید سایت

جمع‌آوری اطلاعات مراجعان

پیوند دائمی بین مراجع و دامپزشک

رشد برند حرفه‌ای دامپزشک

هزینهٔ تبلیغات را کاهش می‌دهید

Types of Veterinary SEO

سئو سایت دامپزشکی چند نوع است؟

بنماید رخ گیتی به هزاران انواع

سئو داخلی وب‌سایت

مجموعه استراتژی‌هایی که درون وب‌سایت انجام می‌گیرد. مانند تولید محتوای با کیفیت، طراحی اصولی سایت، لینک‌های سالم و مفید و انتخاب بهینهٔ کلمات کلیدی

سئو فنی وب‌سایت

یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های سئو وب‌سایت پزشکی، سئو فنی است. در سئو فنی ما اقداماتی تخصصی مانند راه‌اندازی سرچ‌کنسول،‌ افزایش سرعت وب‌سایت، اصلاح کدنویسی‌ها و امنیت وب‌سایت در جهت بهبود تجربهٔ کاربر انجام می‌دهیم

سئو خارجی وب‌سایت

راهبردهایی که خارج از سایت مانند رپورتاژها و آگهی‌ها با هدف افزایش ورودی به وب‌سایت شما انجام می‌شود.

Google's First Rank

بعد از چه مدت وب‌سایت شما به رتبهٔ اول می‌رسد؟

گر صبر کنید…

موتور جست‌وجوی گوگل، حساسیت بالایی در فعالیت‌های مرتبط به بهداشت و درمان دارد و عملا نمی‌شود زمان دقیقی را برای ارتقای رتبه تعیین کرد. مخصوصا برای سئو سایت‌های حوزهٔ پزشکی که به حساسیت و دقت بیشتری نیاز دارند. رتبهٔ بهتر بستگی به شرایط مختلفی مثل سختی کلمه‌ها و محتوا و رقابت شما در بین دیگران دارد. اما ما در مدیـــکال استراتـــژیست به شما تضمین می‌دهیم که از ماه نهم، وب‌سایت دامپزشکی شما نتیجهٔ مطلوب خودش را خواهد گرفت. 

نکته‌ای که ما را از دیگران متمایز می‌کند:
مدیـــکال استراتـــژیست به عنوان پارتنرشیپ رسمی گوگل در ایران، ضمانت‌نامهٔ کتبی سئو سایت روانپزشکی، به‌علاوهٔ ذکر این موضوع در قرارداد را به عنوان تضمین معتبری برای شما در نظر گرفته است. این  به آن معناست که هرگونه خلف وعدهٔ ما در قبال خدمات سئو وبسایت دامپزشکی شما، منجر به عودت هزینه‌های دریافتی خواهد شد. این یعنی اعتماد!

ما برای هر تخصصی که دارید و در هر کجای ایران و جهان هستید برنامهٔ ویژه‌ای داریم. زیرا در بین تمام حوزه‌هایی که به خدمات وب‌سایت احتیاج دارند، شما را انتخـــاب کــرده‌ایم. مــــا تنــهــا آژانـــس تمام‌خدمت دیجیتال مارکتینگ پزشکی در ایران هستیم.

برای آغاز فرایند سئو سایت دامپزشکی با مشاوران ما تماس بگیرید.

Price of Vet Website SEO

تعرفهٔ خدمات سئو سایت دامپزشکی مدیـــکال استراتـــژیست

هزینه یا سرمایه؛ مسئله این بود.

هزینه کردن و خریدن هر چیزی اولین قدم در راستای تمام شدن آن است. سرمایه‌گذاری دنیای متفاوتی است. سئو سایت دامپزشکی سرمایه‌ای است که شما برای وب‌سایت دامپزشکی خود به صورت دائمی و مداوم انجام می‌دهید. نتیجهٔ این سرمایه‌گذاری در طول زمان مشخص می‌شود. سئو دامپزشکی فعالیتی تخصصی و پیچیده است و به دلیل سروکار داشتن با مسائل بهداشتی و حساسی مانند سلامت حیوانات، مدام در حال به‌روزرسانی و تغییر است. از این رو فاکتورهای متفاوتی برای تعیین قیمت و هزینه سئو وب‌سایت دامپزشکان وجود دارد. از میزان سختی کلمات کلیدی تا عمر وبسایت و… برای نتیجهٔ بهتر و تعیین قیمت انحصاری با ما در تماس باشید.
روزانه نزدیک به ده‌ساعت از زندگی انسان‌ها به دلایلی گره به اینترنت و بسترهای خدماتی آنلاین خورده است و به آن‌ها اختصاص دارد. حضور مستمر در این فضا یعنی نزدیکی هرچه بیشتر به مراجعان و رشد و توسعهٔ حرفهٔ شما در آینده!

مسئولیت اجتماعی ما به عنوان بخش کوچکی از خانوادهٔ بهداشت و درمان ایجاب می‌کند در جهت تسریع فرایند درمان و فراگیری بهداشت عمومی گامی هرچند کوچک برداریم. آگاهی‌بخشی به جامعه یکی از نکاتی است که ما از ابتدای فعالیتمان در این حوزه، بر آن پافشاری کردیم.

سئو سایت دامپزشکی

Why Should You Choose Medical Strategist

چرا برای سئو سایت دامپزشکی باید مدیـــکال استراتـــژیست را انتخاب کرد

یک قانون ثابت: تخصصی‌تر بهتر

بسیار ساده است.
ما تنها آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی در ایران هستیم!

خدمات سئوی ما انحصاری، متمایز و بهینه‌شده فقط برای خدمات پزشکان است. بدیهی است هرچه در موضوعی جزئی‌تر شوید، در آن متخصص خواهید شد. مانند شما، مدیـــکال استراتـــژیست متخصص بازاریابی پزشکی است. تنها و بهترین انتخاب شما برای سئو پزشکی.

Whats is Local SEO

سئو محلی وب‌سایت دامپزشکی چیست؟

برترین متخصص حوزهٔ شما خودتان هستید

۳۰ ٪ جست‌وجوها مرتبط با مکان شکل می‌گیرد.

بسیاری از مراجعان برای دریافت خدمات درمانی حیواناتشان یا چکاب ماهانه و سالانهٔ آن‌ها به دنبال مکانی در نزدیکی خودشان هستند. سئو محلی وب‌سایت دامپزشکی، با اقداماتی نظیر ثبت وب‌سایت شما در گوگل‌مپ و نظیر آن، به شما کمک می‌کند در معرض درخواست‌های مراجعان نزدیک به خودتان قرار بگیرید و امکان استفاده از خدمات خودتان را به‌راحتی به آن‌ها بدهید. فرض کنید فردی را که حال حیوان خانگی‌اش ناگهان بد شد و یا سؤال فوری و ضروری‌ای از دامپزشک دارد. در این زمان منطقا برای دست‌یابی به مرکز درمانی یا دامپزشک جست‌وجو می‌کند و آن‌وقت است که شما در صدر جدول نمایش داده خواهید شد.

ما تا لحظه‌ای که نتیجهٔ مورد نظر را به دست بیاوریم در کنارتان هستیم. در تیم سئوی تخصصی دامپزشکی مدیـــکال استراتـــژیست، شما یک کارشناس سئو، تولید محتوا و مدیر پروژه در اختیار دارید که در راستای بهبود جایگاه وب‌سایت شما تلاش می‌کنند.

بیش از ۷۰ درصد از وب‌سایت‌های سطح بالا، خدمات ماهیانه و دائمی سئو دریافت می‌کنند. این یعنی به اهمیت سئو پی برده‌اند و می‌دانند غفلت از سئو، به معنای جا ماندن از رقابت است.صفحات برتر نتایج گوگل، به خودی خود عمر مستمر و پایدار ندارند. ترافیک در گوگل شدید است و عنوان‌ها و رتبه‌ها مدام درحال جابه‌جایی است. خدمات سئو  مدیـــکال استراتـــژیست فعالیتی گذرا نیست. رتبهٔ به‌دست آمده نیاز به حراست و مراقبت‌ دائمی دارد.

 

FAQ

سؤالات متداول دربارهٔ سئو سایت

برای خاطری آسوده

راه های ارتباط مستقیم

نگار شیخان مدیر توسعه خدمات

راه های ارتباط مستقیم

مریم ثانی کارشناس مشاوره خدمات

راه های ارتباط مستقیم

شیدا عیدانی مشاور خدمات دیجیتال

نگار شیخان

نگار شیخان
شیدا عیدانی

شیدا عیدانی

مریم ثانی

مریم ثانی

راه های ارتباط مستقیم

نگار شیخان مدیر توسعه خدمات

راه های ارتباط مستقیم

مریم ثانی کارشناس مشاوره خدمات

راه های ارتباط مستقیم

شیدا عیدانی مشاور خدمات دیجیتال