Skip links
خانه / سئو سایت دندان‌پزشکی

DENTAL WEBSITE SEO

سئو سایت دندانپزشکی

چندان بود که صدر گوگل را خبر شود

تحقیقات نشان داده است که بیش از ۸۰ درصد نیازمندان به خدمات دهان و دندان، قبل از مراجعه به دندان پزشک، در اینترنت جست‌وجو می‌کنند. اهمیت سئو سایت دندانپزشکی از همین عبارت مشخص می‌شود. از این آمار نتیجه می‌گیریم که حضور شما در صفحهٔ اول گوگل تا چه حد حائز اهمیت است. خدمات درمانی و زیبایی دندان، یکی از مهم‌ترین خدمات بهداشتی است که عموم مراجعان حساسیت بالایی روی آن دارند. بهترین خدمات دنیا نیاز به بهترین ارائه‌ها دارند. سئو وب‌سایت دندان‌پزشکی شما عنصری است که به جذب مراجع بیشتر کمک می‌کند.

سئو سایت دندانپزشکی به دلیل الگوریتم‌های حساس گوگل دربارهٔ فعالیت‌هایی که با جان انسان‌ها سروکار دارند، امری تخصصی و متفاوت با دیگر انواع سئوها است و همچنین نیاز به دانش دقیق و تخصصی این حوزه دارد.

سئو سایت شرکت تجهیزات پزشکی

برای رشد کسب و کارتان نیاز به راهنمایی دارید ؟

What is Dental Seo

سئو سایت دندانپزشکی چیست؟

بقراط پدر علم پزشکی است و سئو پدر علم بازاریابی پزشکی!

سئو سایت دندانپزشکی یعنی به‌کارگیری استراتژی‌های تخصصی و مرتبط به حرفهٔ دندان‌پزشکی که به بهینه‌سازی و ارتقای رتبهٔ وب‌سایت شما در موتورهای جست‌وجو می‌انجامد. همچنین بدون پرداخت هزینه‌های تبلیغاتی و به صورت طبیعی کاربر را به وب‌سایت شما هدایت و بازدید سایت شما را افزایش می‌دهد. طبیعی است افزایش بازدید منجر به افزایش مراجعه‌کننده خواهد شد.

امروزه سئو دندانپزشکی علاوه‌بر درنظر گرفتن کلمه‌های کلیدی، لینک‌ها، کیفیت محتوا و رفتار کاربر را نیز از نظر می‌گذراند. ما برای همه‌چیز دربارهٔ سئو دندان‌پزشکی استراتژی حساب‌شده داریم!

سایت دندان‌پزشکی مرحله نخست است و سئو تخصصی، ضامن موفقیت آن. توسعه‌ی وب‌سایت مخصوص دندان‌پزشکان به اندازه‌ی راه‌اندازی آن مهم و نگه‌داری و به‌روز بودن آن یکی از مهم‌ترین مراحل مدیکال مارکتینگ است.

سئو سایت روانپزشکی و روانشناسی

Benefits of Medical SEO

مزایای سئو سایت دندانپزشکی

جان تو جلوه‌گاه جمال آنگهی شود...

سئو سایت دندان‌پزشکی

سایت‌های دندانپزشکی صفحهٔ اول گوگل، بیش از نیمی از کلیک‌ها و بازدید‌های مخاطبان را در اختیار دارند. این به معنای این است که هرچه در نتایج گوگل رتبهٔ بهتری داشته باشید، میزان مراجعه‌کنندهٔ بیشتری خواهید داشت. برای این‌که در صدر گوگل خوش بدرخشید نیاز به یک برنامه‌ریزی و استراتژی دقیق و حساب‌شده دارید. سئو سایت دندان‌پزشکی مزایای بی‌شماری مانند، افزایش مراجع، شهرت دندان‌پزشک و ایجاد احساس اعتماد را دارند.

بسیاری از مراجعان بالقوه وجود دارند که به دلیل عدم آگاهی دربارهٔ خدمات گستردهٔ شما، ناچار به پرداخت زمان و هزینه‌های بسیاری می‌شوند. فرض کنید مراجعی نیاز به دریافت خدمات دندان‌پزشکی دارد و با جست‌وجو در اینترنت از این‌که شما این خدمات را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهید آگاه می‌شود و در نتیجهٔ این امر: افزایش چشم‌گیر میزان مراجعه‌کننده. وب‌سایت دندان‌پزشکی آغاز مسیر طلایی همکاری ما و شما است. بهتر است به بهترین بودن عادت کنید! این‌که دقیقا سئو سایت دندانپزشکی چیست و چه‌کاری می‌کند را در ادامه خواهید خواند

Benefits of a Dental Website For Dentist

سئو سایت دندانپزشکی چه فایده‌ای برای دندان‌پزشکان دارد؟

چرا به این سفر دعوت هستید؟

افزایش میزان مراجعه‌کننده

بازدید بالای سایت دندان‌پزشکی

آمار کامل از تعداد و میزان رضایت مراجع

پیوند دائمی مراجع و دندان‌پزشک

رشد برند حرفه‌ای

کم شدن هزینهٔ تبلیغات مستقیم

Get To Know The Types of Specialized Dental Site SEO

با انواع سئو تخصصی سایت دندان‌پزشکی آشنا شوید

بنماید رخ گیتی به هزاران انواع

سئو داخلی وب‌سایت

مجموعه استراتژی‌هایی که درون وب‌سایت انجام می‌گیرد. مانند تولید محتوای با کیفیت، طراحی اصولی سایت، لینک‌های سالم و مفید و انتخاب بهینهٔ کلمات کلیدی

سئو خارجی وب‌سایت

راهبردهایی که خارج از سایت مانند رپورتاژها و آگهی‌ها با هدف افزایش ورودی به وب‌سایت شما انجام می‌شود.

سئو فنی وب‌سایت

یکی از مهم‌ترین تکنیک‌های سئو وب‌سایت پزشکی، سئو فنی است. در سئو فنی ما اقداماتی تخصصی مانند راه‌اندازی سرچ‌کنسول،‌ افزایش سرعت وب‌سایت، اصلاح کدنویسی‌ها و امنیت وب‌سایت در جهت بهبود تجربهٔ کاربر انجام می‌دهیم

به دلیل حساسیت‌های موتورهای جست‌وجو و به ویژه گوگل دربارهٔ مسائل بهداشتی و درمانی، نمی‌شود زمان دقیقی را برای ارتقای رتبه تعیین کرد. مخصوصا برای سئو سایت دندانپزشکی که به دقت و حساسیت بالایی نیاز دارد. این اتفاق بستگی به شرایط مختلفی اعم از سختی کلمه‌ها و محتوا و رقابت شما در بین دیگران دارد. اما ما در مدیـــکال استراتـــژیست به شما تضمین می‌دهیم که از ماه نهم، وب‌سایت دندان‌پزشکی شما نتیجهٔ مطلوب خودش را خواهد گرفت. 

نکته‌ای که ما را از دیگران متمایز می‌کند:
مدیـــکال استراتـــژیست به عنوان پارتنرشیپ رسمی گوگل در ایران، ضمانت‌نامهٔ کتبی سئو سایت دندان‌پزشکی، به‌علاوهٔ ذکر این موضوع در قرارداد را به عنوان تضمین معتبری برای شما در نظر گرفته است. این  به آن معناست که هرگونه خلف وعدهٔ ما در قبال خدمات سئو وبسایت دندان‌پزشکی شما، منجر به عودت هزینه‌هایدریافتی خواهد شد. این یعنی اعتماد!

ما برای هر تخصصی که دارید و در هر کجای ایران و جهان هستید برنامهٔ ویژه‌ای داریم. زیرا در بین تمام حوزه‌هایی که به خدمات وب‌سایت احتیاج دارند، شما را انتخـــاب کــرده‌ایم. مــــا تنــهــا آژانـــس تمام‌خدمت دیجیتال مارکتینگ پزشکی در ایران هستیم.

برای آغاز فرایند سئو سایت دندانپزشکی با مشاوران ما تماس بگیرید.

Price of Dental Website SEO

قیمت خدمات سئو سایت دندانپزشکی مدیـــکال استراتـــژیست

هزینه یا سرمایه؛ مسئله این بود.

هزینه کردن برای خرید هر چیزی باعث تمام شدن سرمایهٔ شما می‌شود. اما سئو سایت دندانپزشکی سرمایه‌ای است که همیشه به آن نیاز دارید و همواره به‌روز می‌شود. برای سئو پایانی وجود ندارد و ماندن در رغابت، نیازمند یک برنامه‌ریزی اساسی است.

به‌خاطر تخصصی بودن کلمات، تجهیزات و خدمات در سئوی سایت دندانپزشکی فاکتورهای متفاوتی برای تعیین قیمت و هزینهٔ سئو وب سایت دندان‌پزشکان وجود دارد.

شما می‌توانید برای تعیین قیمت انحصاری سئو سایت دندان‌پزشکی خود با کارشناسان متخصص این حوزه در مدیـــکال استراتـــژیست تماس بگیرید.

مسئولیت اجتماعی ما به عنوان بخش کوچکی از خانوادهٔ بهداشت و درمان ایجاب می‌کند در جهت تسریع فرایند درمان و فراگیری بهداشت عمومی گامی هرچند کوچک برداریم. آگاهی‌بخشی به جامعه یکی از نکاتی است که ما از ابتدای فعالیتمان در این حوزه، بر آن پافشاری کردیم.

سئو سایت دامپزشکی

Why Should You Choose Medical Strategist

چرا برای سئو سایت دندان‌پزشکی باید مدیـــکال استراتـــژیست را انتخاب کرد

یک قانون ثابت: تخصصی‌تر بهتر

بسیار ساده است.
ما تنها آژانس دیجیتال مارکتینگ پزشکی در ایران هستیم!

خدمات سئوی ما انحصاری، متمایز و بهینه‌شده فقط برای خدمات پزشکان است. بدیهی است هرچه در موضوعی جزئی‌تر شوید، در آن متخصص خواهید شد. مانند شما، مدیـــکال استراتـــژیست متخصص بازاریابی پزشکی است. تنها و بهترین انتخاب شما برای سئو پزشکی.

Whats is Local Dental SEO

سئو محلی وب‌سایت پزشکی چیست؟

برترین متخصص حوزهٔ شما خودتان هستید

۳۰ ٪ جست‌وجوها مرتبط با مکان انجام می‌شود.

بسیاری از مراجعان برای دریافت خدمات دندان‌پزشکی در حوالی خودشان به‌دنبال دندانپزشک می‌گردند. سئو محلی وب‌سایت دندان پزشکی، با اقداماتی نظیر ثبت وب‌سایت شما در گوگل‌مپ و نظیر آن، به شما کمک می‌کند تا همواره در کنار مراجعانتان باشید و به اولین انتخاب مراجعه‌کنندگان نزدیک خود تبدیل شوید. و امکان استفاده از خدمات خودتان را به‌راحتی به آن‌ها بدهید. فرض کنید در اطراف مطب یا کلینیک شما فردی با دندان‌درد وحشتناکی روبه‌رو شود. منطقا برای دست‌یابی به مرکز درمانی جست‌وجو می‌کند و آن‌وقت است که شما در صدر جدول نمایش داده خواهید شد.

تا لحظه‌ای که نتیجه‌ای که مطلوب شما و ما است به دست بیاید. در تیم سئوی تخصصی دندانپزشکی مدیـــکال استراتـــژیست، شما یک کارشناس سئو، تولید محتوا و مدیر پروژه در اختیار دارید که در بهینه‌سازی وب‌سایت‌های دندانپزشکی استاداند.

هفتاد و یک درصد وب‌سایت‌های خوب و دارای رتبه‌های برتر، خدمات ماهیانه و دائمی سئو دریافت می‌کنند. این یعنی به اهمیت سئو پی برده‌اند و می‌دانند غفلت از سئو، به معنای جا ماندن از رقابت است. صفحات برتر نتایج گوگل، به خودی خود عمر مستمر و پایدار ندارند. ترافیک در گوگل شدید است و عنوان‌ها و رتبه‌ها مدام درحال جابه‌جایی است. خدمات سئو  مدیـــکال استراتـــژیست فعالیتی گذرا نیست. رتبهٔ به‌دست آمده نیاز به حراست و مراقبت‌ دائمی دارد.

 

FAQ

سؤالات متداول دربارهٔ سئو سایت

برای خاطری آسوده

راه های ارتباط مستقیم

نگار شیخان مدیر توسعه خدمات

راه های ارتباط مستقیم

مریم ثانی کارشناس مشاوره خدمات

راه های ارتباط مستقیم

شیدا عیدانی مشاور خدمات دیجیتال

نگار شیخان

نگار شیخان
شیدا عیدانی

شیدا عیدانی

سارا نصیری

سارا نصیری

راه های ارتباط مستقیم

نگار شیخان مدیر توسعه خدمات

راه های ارتباط مستقیم

سارا نصیری کارشناس مشاوره خدمات

راه های ارتباط مستقیم

شیدا عیدانی مشاور خدمات دیجیتال